Regulamin Hotelowy
Hotelu Batory w Krakowie
Hotel Batory jest prowadzony przez:
Hotel Batory Tomasz i Justyna Broszkiewicz Spółka Cywilna
ul. Sołtyka 19, 31-529 Kraków
NIP 675 177 66 49 REGON 524229665
Spółka jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki
Dziękujemy za przestrzeganie niniejszego regulaminu hotelowego, który służy zapewnieniu komfortu i bezpieczeństwa pobytu wszystkich Gości Hotelu.
§1
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00. W wyjątkowych sytuacjach, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin trwania doby hotelowej, po uprzednim poinformowaniu Gości.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia prosimy zgłaszać nie później niż do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości, a jego skrócenia - zgodnie z warunkami rezerwacji.
- Hotel akceptuje następujące metody płatności: gotówkę, karty płatnicze Visa oraz Mastercard, BLIK, przelewy bankowe oraz linki płatności obsługiwane przez Imoje.
- Hotel przyjmuje rezerwacje drogą: osobiście w hotelu, mailowo, telefonicznie, przez stronę www.hotelbatory.pl oraz portale internetowe zewnętrzne.
- W momencie potwierdzania rezerwacji hotel informuje Gościa o warunkach anulacji oferty. Oferty bezzwrotne nie podlegają anulacji.
§2
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7:00-22:00 tylko po uprzednim poinformowaniu recepcji. W godzinach 22:00-7:00 wszystkie osoby przebywające w hotelu muszą być zameldowane.
§3
- Hotel nie przyjmuje zwierząt.
§4
- Na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, z wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych.
- W częściach ogólnodostępnych hotelu obowiązuje zakaz spożywania artykułów spożywczych oraz alkoholu niezakupionego w hotelu.
§5
- Hotel świadczy usługi zgodnie z przyznaną kategorią i przyjętym standardem obsługi. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług prosimy o ich zgłaszanie w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
a. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo danych osobowych oraz tajemnicy informacji o Gościu,
b. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.
§6
- Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw dokonywane jest podczas nieobecności Gościa lub w czasie jego obecności, jeżeli wyrazi takie życzenie lub zgodę.
- Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, za ich zgodą będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przekaże pozostawione przedmioty na cele społeczne bądź publiczne lub zutylizuje.
§7
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług na zasadach określonych odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego – art. 846-849.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane w przechowanie do sejfu w recepcji. Usługa przechowania jest świadczona bezpłatnie.
- Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie przedmiotów określonych w §7 ppkt 2, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu Gości i pracowników hotelu, mają rozmiary uniemożliwiające bezpieczne ich przechowanie lub mają zbyt dużą wartość.
- W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych, broni oraz amunicji.
- Parking hotelowy jest niestrzeżony oraz udostępniany Gościom bezpłatnie.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu lub innego pojazdu oraz rzeczy w nich pozostawionych.
§8
- Gość hotelowy ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju oraz zachowania go w stanie nienaruszonym.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, tak aby dostęp do niego osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w pokoju drzwi i okna powinny pozostać zamknięte.
- Przenoszenie wyposażenia pokoi jest niedozwolone.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających.
§9
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie może zakłócać spokoju pobytu oraz bezpieczeństwa innych Gości.
- Obraźliwe lub agresywne zachowanie wobec pracowników hotelu nie będzie tolerowane.
- Hotel może odmówić przyjęcia osoby, która rażąco naruszyła regulamin hotelowy, w szczególności: wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, wyrządzając szkodę na osobie Gościa, pracownika hotelu lub innych osobach przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłóciła normalny tok funkcjonowania hotelu.
- Hotel będzie odmawiał dalszego świadczenia usług osobie, która narusza zasady określone w §9 bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów.
§10
- W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu personel hotelu i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji. Odpowiedzialność za ewakuację budynku, do czasu przybycia straży pożarnej, ponosi personel hotelu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Wyjątkiem są zasilacze do urządzeń RTV, telefonów oraz laptopów.
- W przypadku wywołania fałszywego alarmu pożarowego poprzez nieuzasadnione użycie przycisku ręcznego ostrzegania (ROP) lub zadymienie pokoju Gość zostanie obciążony karą umowną 1000 zł. Kara zostaje automatycznie doliczona do rachunku hotelowego.
§11
- Meldując się w hotelu Goście potwierdzają zapoznanie i zobowiązują się do przestrzegania Regulaminu Hotelowego.
Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2023 roku do odwołania.
Dyrekcja Hotelu